Skip to main content

Přijímací řízení (aktualizováno 11.února)

Posted in

Ilustrační testy Cermathttp://www.cermat.cz/prijimaci-rizeni-sl-2015-1404035005.html

Reakce na časté dotazy:

Masopust na 1.stupni

Posted in

Dnes jsme měli masopustní průvod spolu se 3.E. Přišli k nám malí, roztomilí prvňáčci. Dali jsme jim svoje vyrobené origami. Pozvali nás do jejich třídy. Dali nám výborné koblížky s marmeládou, které nám moc chutnali. Na zahradě jsme pohřbili basu s duhovou barvou. Bylo to velmi smutné. Potom jsme odešli s našimi maskami, které jsme vyrobili z papírů ve škole. Chodili jsme po škole s III E. Moc jsme si to užili.

Ubytuj svého Holanďana,den 6. - Timo Swiers, Honza Pokorný a Tomáš Pelc

Ve čtvrtek jsem šli normálně do školy, jako by se nic nedělo. Ve škole na nás čekal zajímavý program, který obsahoval vytváření průvodce ve skupinách, hra od konverzační skupiny 8.C o českých Vánocích, prezentace deváťáků o zajímavých lidech a místech České republiky, prezentace našich průvodců a posledně slavnostní ukončení naší výměny.

Ubytuj svého Holanďana, den 3. - Jesse Pauwee and Radek Ondra

Posted in

Na uvítacím ceremoniálu se objevili všichni učitelé angličtiny. Po oficiálním uvítání jsme se šli podívat na zápasníky. Následovaly dvě vyučovací hodiny ve třídách. První byla angličtina, druhou jsme měli tělocvik. Poté jsme byli v učebně chemie a tam české děti předvedly prezentace o Praze. Následoval oběd v naší školní jídelně. Po obědě jsme šli trasu po Brně.

Ubytuj svého Holanďana, den 5. - Marieke Tanke a Nikola Jančíková

Ráno jsme se sešli v 10 hodin ve škole. A jeli jsem do Vaňkovky. Měli jsem 2 a půl hodiny rozchod na nákupy. Po dlouhých nákupech jsem šli procházkou kolem Mahenova a Janáčkova divadla, kde naše paní učitelky řekly něco o těchto divadlech našim hostům. Následovala dlouhá cesta do kopce, na kterém stojí vila Tugendhat. Protože jsme byli velmi rychlí a měli jsem ještě 20 minut, tak jsem si sedli před vilu a čekali na prohlídku.

Ubytuj svého Holanďana, den 4. - Julia and Zuzana Kameníková

Posted in

Ráno jsme se sešli na autobusovém nádraží a poté vyrazili do Prahy. V Praze jsme nasedli na metro a pak jeli šalinou na Pražský hrad. Tady jsme se setkali s průvodkyní. Na Hradě jsme viděli střídání stráží, katedrálu sv. Víta a spoustu dalšího. Poté jsme šli pěšky až na Karlův most a odtud na Staroměstské náměstí. Tady jsme dostali rozchod a potom jsme viděli Staroměstský orloj.

Třídnická hodina v čajovně

Třída 4. C se vypravila do čajovny, aby  si tam udělala netradiční třídnickou hodinu a zhodnotila uplynulé pololetí.
Probrali jsme, co se nám dařilo, v čem je třeba zabrat a na čem ještě zapracovat. Sama jsem byla překvapená, jak útulné  prostředí čajovny na děti pozitivně působilo a kolik zajímavých témat se nám podařilo otevřít.
....z per dětí 4. C

Co nového na Horáckém?

Posted in

Pokud vám uniklo, čím žila v posledních týdnech naše škola, tak neváhejte zhlédnout nejen nový Zpravodaj, ale i videa Martina Hofmana.

Zpravodaj 2015/1

Valentýnská pošta

Kreativní den

Ubytuj svého Holanďana, den 2. - Mees and Martin Fajt

Posted in

Dnes ráno jsme se sešli v 10:00 na konečné tramvaje 1. Potom jsme jeli ke Špilberku a poté na něj vystoupali. Šli jsme do kasemat na prohlídku, která se mi líbila. Po prohlídce jsme šli znova na tramvaj a odjeli směrem k Tescu. V Tescu jsme měli 45 minut rozchod na oběd. Po obědě jsme šli na bowling, byla to sranda a užili jsme si to. Po bowlingu jsem vzal Meese ještě na Laser Game. Líbilo se mu to :-)

Ubytuj svého Holanďana, den 1. - Bente de Bruijn and Romana Střechová

Všechno začalo jako normální den - vstali jsme a šli do školy. Po třetí hodinĕ jsme mĕli schůzku a netrpĕlivĕ jsme čekali na příjezd "návštĕvníků". Prvnĕ přijel pan Pelc se zavazadly, které jsme následnĕ odnosili do sborovny.To, že jsme se vrátili na zbytek hodiny, mi přišlo zbytečné, ale nakonec to tu je!